Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου 2016

Τι έχω μέσα στο κινητό μου!!

Γεια σας!!
Σήμερα αποφάσισα να κάνω ένα άρθρο με τις εφαρμογές που έχω στο κινητό μου!!

Γενικά δεν έχω καθόλου παιχνίδια διότι δεν έχω χρόνο να ασχοληθώ με αυτά καθώς είναι πιεσμένο το πρόγραμμα μου και προλαβαίνω ίσα ίσα να τσεκάρω κάποια social media.

Ας αρχίσουμε όμως...



Η εφαρμογές που έχω είναι:

We heart it
Είναι μια από τις αγαπημένες μου εφαρμογές την αγαπώ ιδιαίτερα και την χρησιμοποιώ για περίπου 1.5 χρόνο.Σε αυτήν βλέπεις φωτογραφίες κάθε είδους από quotes μέχρι και μόδα.Σου δίνει έμπνευση και σου κρατάει συντροφιά.Για εμένα είναι και λίγο καλύτερη από το instagram γιατί ξεφεύγει λίγο από τον χαρακτήρα τον υπόλοιπων social media.


Pinterest
Αποτέλεσμα εικόνας για pinterest
Γενικά εάν είσαι Blogger η Youtuber αυτί η εφαρμογή έρχεται μετά το οξυγόνο.Είναι αντίστοιχη με το we heart it μόνο που σε αυτί υπάρχουν άρθρα.Μπορείς να βρεις κυριολεκτικά τα ΠΑΝΤΑ,οτιδήποτε και αν γράψεις στην αναζήτηση.Υπάρχουν υπέροχες ιδέες για DIY αλλά και για άρθρα.



Retrica
Επειδή φωτογραφίες χωρίς φίλτρο είναι επικίνδυνο να κυκλοφορούν στην κοινωνία έχω κατεβάσει αυτή την εφαρμογή.Φαντάζομαι την έχετε οι περισσότεροι.Κάνει πολύ καλή δουλειά και έχει μεγάλη ποικιλία από φίλτρα.

Τα 3 αγαπημένα μου είναι:

Bonsai
 

Black&White

Caramel

Youtube


Δεν νομίζω ότι υπάρχει άνθρωπος που δεν έχει την εφαρμογή του youtube στο κινητό του.Γενικά περνάω τον περισσότερο ελεύθερο χρόνο μου σε αυτή και παρακολουθώ ξένους και Έλληνες youtubers.Τα πιο αγαπημένα μου κανάλια είναι:

Από Ελληνικά:

Από ξένα:

Spotify

Αποτέλεσμα εικόνας για spotify
Για όσους αγαπάνε την μουσική και τους αρέσει να ανακαλύπτουν συνεχώς καινούρια τραγούδια αυτή η εφαρμογή είναι η καταλληλότερη νομίζω. Επίσης αν δεν είσαι ενημερωμένος για τα τελευταία τραγούδια που έχουν κυκλοφορήσει αλλά και για τα viral με το spotify θα είσαι πλήρης ενημερωμένος για όλα.


Messenger/WhatsApp
Αποτέλεσμα εικόνας για whatsappΑποτέλεσμα εικόνας για messenger

Είναι πολύ χρήσιμες εφαρμογές και προσφέρουν δωρεάν επικοινωνία με μηνύματα,κλίσεις και βιντεοκλίσεις.Με το messenger να το συνδέεται με τις επαφές σας στο facebook ενώ το WhatsApp μπορείτε να το συντονίσετε με τις επαφές σας.

Snapchat
Αποτέλεσμα εικόνας για σναπτσατ
Το snapchat είναι μια καινούρια τάση που έχει μεγάλη απήχηση.Αυτό που την κάνει να ξεχωρίζει είναι ότι δίνει την δυνατότητα στους χρήστες να δημοσιεύσουν φωτογραφία που έχει τραβηχθεί με την ειδική κάμερα της εφαρμογής και να την δημοσίευση.Η φωτογραφία διαγράφεται σε χρονικό διάστημα 24 ωρών και έως τότε μόνο η άνθρωποι που σε έχουν προσθέσει μπορούν να την δουν έχοντας όμως συγκεκριμένο όριο μερικών δευτερολέπτων ώστε να αποφεύγεται το screenshot.Όπως καταλαβαίνετε υπάρχουν μεγάλα μέρα ασφαλείας.

Λοιπόν κορίτσια αυτές είναι οι εφαρμογές που έχω στο κινητό μου.Μερικές όπως π.χ AskFm και Facebook δεν πρόσθεσα γιατί δεν τις θεώρησα απαραίτητες.Σας προτείνω να τις κατεβάσετε για να περνάτε ευχάριστα τον χρόνο σας.

Μέχρι το επόμενο άρθρο
Φιλιά
Chrysa...

2 σχόλια:

  1. Η πιο αγαπημένη μου είναι η pinterest καρφιτσώνω συνέχεια φωτο αν θες ρίξε μια ματιά.... (https://gr.pinterest.com/stroumfita9/)
    Φιλάκια πολλά! (www.stroumfitasmurf.blogspot.gr)

    ΑπάντησηΔιαγραφή