Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2016

Tag:15 άσχετες πληροφορίες για εμένα



Γεια σας!!!
Σήμερα θα κάνω ένα το tag 15 random things about me δηλαδή 15 άσχετες πληροφορίες για εμένα .Επιπλέον πριν αρχίσω σας εύχομαι να έχετε μια υπέροχη μέρα του Άγιου Βαλεντίνου και να είστε με αυτούς που αγαπάτε.

Πάμε λοιπόν...

1. Το κανονικό μου όνομα είναι Χρυσούλα και το Χρύσα είναι χαϊδευτικό .Μια φορά ένας καθηγητής με είπε Χρυσάνθη ...και δεν μου άρεσε ...καθόλου .Θέλω να πω με ποιο δικαίωμα μου αλλάζεις όνομα και μάλιστα λουλουδιού. :p

2. Στις πρώτες τάξεις του δημοτικού ήμουν χάλια μαθήτρια .Ήμουν κυριολεκτικά στην κοσμάρα μου και δεν άνοιγα βιβλίο .Παρόλα αυτά τώρα θεωρούμε άριστη μαθήτρια.

3. Είμαι ο πιο ανοργάνωτος άνθρωπος λέξεις ντοσιέ και ράφια είναι άγνωστες για εμένα.

4.Οι γονείς μου χώρισαν όταν ήμουν 5.

5. Ποτέ δεν είχα μια αληθινή κολλητή.

6. Πάω τρίτη γυμνάσιου .Το γυμνάσιο ήταν από τις πιο άσχημες περιόδους της ζωής μου.

7. Πήρα το πρώτο μου κινητό πριν ένα μηνά.

8. Λατρεύω τα anime. Πραγματικά είναι υπέροχα και αν σαν αρέσουν μπορώ να αφιερώσω άρθρο με τα αγαπημένα μου.

9. Μισώ την αδικία .Έχω ανοίξει ολόκληρους καβγάδες για τέτοιου είδους θέματα.

10. Είμαι ένα movie freak .Μπορώ να δω μέχρι και 4 ταινίες την εβδομάδα .Είναι ένας τρόπος να ξεχνιέμαι.

11.Το χόμπι μου είναι η ζωγραφική και κάνω μαθήματα εδώ και 3 χρόνια.

12. Έχω πολλά πρόσωπα .Δεν εννοώ  ότι είμαι διπρόσωπη η κάτι τέτοιο απλά από την μια στιγμή μπορώ να δείξω δείλια και από την άλλη αποφασιστικότητα.

13. Όταν ήμουν πέμπτη δημοτικού άρχισα να γράφω ημερολόγιο και το συνέχισα έως και την πρώτη γυμνάσιου .Δεν μπορείτε να φανταστείτε ποσό άβολο αλλά και ταυτόχρονα αστείο είναι να διαβάζεις παλιά ημερολόγια.

14. Δεν μου αρέσει η ελληνική μουσική ,προτιμώ την ξένη.

15. Και το τελευταίο το όνειρο μου είναι να κάνω τον γύρω του κόσμου .Δεν λέω ωραία και η Ελλάδα αλλά τι είναι μπροστά σε ολόκληρο πλανήτη...

Αυτά λοιπόν για σήμερα και ελπίζω να σας άρεσε .Δεν προκαλώ κάποιο άλλο blog συγκεκριμένα μπορεί όποιος θέλει να το υιοθετήσει.

Φιλιά πολλά

Chrysa...

Αποτέλεσμα εικόνας για we heart it quotes

4 σχόλια:

  1. OMG ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ANIME? ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!
    ONE PIECE 4EVER

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραίο άρθρο. Αχ τι τυχερή που πας τριτη γυμνασίου. Εγώ πάω πρώτη και ανυπομονώ να πάω τρίτη και μετά να τελειώσω το σχολείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα εντάξει έχεις καιρό ακόμα μην βιάζεσαι εξάλλου έχεις πολλές εμπειρίες ακόμα να ζήσεις.

      Διαγραφή