Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015

Σοφά λόγια - Quotes

Heyyy,
Ελπίζω να είστε καλά. Έχω να γράψω αρκετές μέρες και αυτό γιατί για να είμαι ειλικρινείς κόλλησα λιγάκι και δεν ήξερα τι να γράψω.

Σήμερα όμως μου ήρθε μια ιδέα για το σημερινό μας άρθρο....

Θα θυμάστε βεβαία ένα από τα πρώτα μου άρθρα που το είχα αφιερώσει στα Dusmash.Λοιπόν σκέφτηκα να γράψω για μια άλλη τρελά που επικρατεί κυρίως στα social media.

Δεν ξερό αν είναι ιδέα μου άλλα όλοι έχουμε πάθει ένα κόλλημα με τα σοφά λογία.Ναι, ναι εννοώ αυτές τις εικόνες με τα μικρά στιχάκια που υπάρχουν σε κάθε σημείο τις αρχικής μας σελίδας στο fb,twitter ακόμα και instagram.

Σήμερα λοιπόν θα παρουσιάσω μερικές δικές μου κατηγορίες από αυτά τα στιχάκια.

Ας αρχίσουμε λοιπόν.....


Αρχικά έχουμε τα στιχάκια που έχουν διατυπωθεί από γνωστούς φιλόσοφους,ηθοποιούς και γενικά ανθρώπους γνωστούς που με το έργο τους έχουν κερδίσει την εκτίμηση και την αγάπη του κόσμου.



Αποτέλεσμα εικόνας για σοφα λογιαΑποτέλεσμα εικόνας για σοφα λογιαΑποτέλεσμα εικόνας για σοφα λογια   Αποτέλεσμα εικόνας για σοφα λογια

Αργότερα περνάμε σε μια άλλη κατηγορία με στιχακια απο αγνωστο συγγραφεα..

Αποτέλεσμα εικόνας για quotes  Αποτέλεσμα εικόνας για quotes
Αποτέλεσμα εικόνας για quotes greek  Αποτέλεσμα εικόνας για quotes about love from books greek

Και παραμένουμε στην κατηγορία των άγνωστων συγγραφέων αλλά πάμε να δούμε μερικά στιχάκια με λίγο περισσότερο χιούμορ...

  Αποτέλεσμα εικόνας για funny quotes greek
 


Και τώρα ας προχωρήσουμε σε λόγια κομμένα από διάφορες ταινίες και σειρές.

Αποτέλεσμα εικόνας για funny quotes greek movies  Αποτέλεσμα εικόνας για funny quotes greek movies

Αποτέλεσμα εικόνας για funny quotes from παραπεντε Αποτέλεσμα εικόνας για funny quotes from παραπεντε

Αυτά λοιπόν από έμενα ελπίζω να σας άρεσαν.Γράψτε μου τα σχόλια σας....
Αα και πριν φύγω θέλω να προσθέσω κάτι ακόμα


Αποτέλεσμα εικόνας για funny quotes from παραπεντεΑποτέλεσμα εικόνας για funny quotes from παραπεντε


Με πολύ αγάπη Chrysa..

3 σχόλια:

  1. Γεια σου! Σε έχω ταγκάρει στο ταγκ με θέμα το σχολείο μπορείς να το απαντήσεις;
    Από το blog itsteenday.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία ιδέα για άρθρο!
    Το πιο έξυπνο κατά την γνώμη μου ήταν αυτό του Αϊνστάιν!
    Αν θες μπορείς να ρίξεις μια ματιά στο μπλοκ μου που έχω 2 σημερινά άρθρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή