Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2016

Sarah Andersen

Γεια σας!!!!
Είμαι πάρα μα πάρα πολύ χαρούμενη που επέστρεψα ξανά μετά από τόσο καιρό με νέα άρθρα στο Blog μου.Ήμουν τόσο μα τόσο πιεσμένη τον τελευταίο καιρό και ακόμα είμαι δηλαδή,και για αυτόν τον λόγο θα συνεχίσω το blogging.

Λοιπόν τόσο καιρό αυτό που έψαχνα είναι μια ηρωίδα από comic που να μπορώ να ταυτιστώ και επιτέλους την βρήκα.Αυτό είναι και το θέμα του σημερινού άρθρου θα σας γνωρίσω την Sarah...

Είναι εσωστρεφής, μιλάει σε ένα κουνέλι,είναι καλλιτέχνης,δεν ασχολείται με ανούσια πράγματα και πάνω από όλα δεν δίνει δεκάρα για το τι πιστεύουν οι άλλοι για εκείνη...

Και ναι είναι το alter ego μου και την λένε Sarah Andersen (τα συγχαρητήρια μου στον δημιουργώ)

Σήμερα λοιπόν θα σας δείξω μερικές από τις αγαπημένες μου ιστορίες της και σας προειδοποιώ ότι υπάρχει κίνδυνος να βρείτε και τον εαυτό σας μέσα σε αυτά.

funny, comic, and sarah andersen εικόνα

funny, people, and bed εικόνα

funny and lol εικόνα

funny, ice cream, and food εικόνα

funny, comic, and sarah andersen εικόνα

Αυτή είναι η Sarah και για εμένα είναι υπέροχη...
Τα λέμε στο επόμενο άρθρο και έως τότε Be youself 

Chrysa...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου