Σάββατο 21 Μαρτίου 2015

Tag-Too much information

Heyyyy έχω καιρό να κάνω tag όποτε είπα να κάνω τώρα ένα.Λοιπόν το tag αυτό είναι από το blog της Ambie από όπου το πήρα .Να την επισκεφτείτε εδώ.

Λοιπόν το tag λέγετε "too much information".....Για πάμε λοιπόν..

1.Τι φοράς τώρα;Αυτή την στιγμή φοράω μαύρο φούτερ και ένα μαύρο κολάν.

2.Ήσουν ποτέ ερωτευμένη;
Μια φορά μόνο άλλα έχει περάσει αρκετός καιρός.
3.Πόσο ύψος έχεις;
Τελευταία φορά ήμουν 1.68

4. Πόσα κιλά είσαι;
Είμαι 48-52 κ. ένα από τα 2.

5.Έχεις τατουάζ;
Δεν μου αρέσουν τα τατουάζ που μένουν μόνιμα.

6.Έχεις piercing;
Πέρα από τα αυτιά...όχι δεν έχω.

7.Αγαπημένη σειρά;
Από ελληνικές Εθνική Ελλάδος και από ξένες φυσικά το Pretty little liars που σας έχω προτείνει.

8.Τελευταία φορά που βγήκες έξω με κάποιον;
Είναι αρκετός καιρός κάπου 3 εβδομάδες γιατί έπεσε διάβασμα και δεν μπορούσα.

9.Παίζεις κάποιο μουσικό όργανο;
Όχι δεν μου δόθηκε η ευκαιρία αλλά θα ήθελα να παίξω πιάνο.

10.Μέρος που θες να επισκεφτείς;
Μου αρέσουν πολύ τα ταξίδια αλλά πάντα ήθελα να πάω στην Αμερική και πιο συγκεκριμένα New York...

11.Πόση ώρα σου παίρνει να ετοιμαστείς το πρωί;
Με τόσο κρύο μου παίρνει περίπου 10 λεπτά να ντυθώ και άλλα 10 στο μπάνιο να φτιαχτό.Αν βιάζομαι μπορεί σε 5 λεπτά να τα έχω κάνει όλα.

12.Αγαπημένο χρώμα;
Μπλε και μαύρο.

13.Πόσο χρονών είσαι;
Είμαι 14.

14γαπημένο τραγούδι;
Είναι πολλά....Όπως Love story,love me harder,take me to church

15.Αγαπημένος ηθοποιός;
Αρκετοί τώρα δεν θυμάμαι.

16.Αγαπημένα συγκροτήματα;
Δεν ακούω συγκροτήματα.

17.Kάτι που σου λείπει;
Οι φίλοι μου....

18.Ποια η σημασία του ψευδώνυμου που έχεις στο blogger;
Το όνομα μου είναι το  Chrysa...

19.Ποιοι είναι οι φόβοι σου;
Η μοναξιά αλλά το συνήθισα πια.

20.Τελευταίο άτομο που μίλησες;
Με τον αδερφό μου.

Αυτό λοιπών είναι και το tag μας ελπίζω να σας άρεσε.Πάρτε το και για τα δικά σας blog.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου