Κυριακή 8 Μαρτίου 2015

Tag:Το αγορι των ονειρων μου

Γεια σας!!!

Θα ήθελα να ξέρετε ότι μου αρέσει η επικοινωνία με άλλα blogs και έτσι θέλω να αρχίσω και εγώ τα λεγόμενα tags.

Λοιπόν αυτό το tag είναι από το blog it's teen days και μπορείτε να το δείτε με ένα κλικ.

 Η ερώτηση είναι Ποιο ειναι το αγορι των ονειρων σου???

Και εγώ λοιπόν απαντάω....

 Το αγορι των ονειρων μου

Το αγόρι των ονείρων μου θα ήθελα να είναι ευγενικός και να έχει όμορφο και αληθινό χαρακτήρα. Θέλω να είναι ρομαντικός και να μην το παίζει μάγκας.Θέλω να μπορώ να του έχω εμπιστοσύνη και να μην χρειάζεται να αλλάξω για αυτόν αλλά να με θέλει όπως ακριβώς είμαι.

Αυτό ήταν λοιπόν το tag μπορεί να το βάλει όποιο blog θέλει.

Αποτέλεσμα εικόνας για ερωτας

2 σχόλια:

  1. Ευχαριστούμε για το tag χεχε♥
    Αν θες δες και το δικό μου blog,μην ξεχάσεις να κάνεις εγγραφή,και να σχολιάσεις αν σ'άρεσαν τα άρθρα^^♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή